Фактите:

Сезонът наближава, а всеки уважаващ себе си хотелиер по традиция оставя всичко за последния момент. Шегата на страна, но звучи зверски познато, а още по лошото е, че се повтаря всяка година. Всеки планува ремонт, освежаване, обзавеждане, а времето все не стига. Уважаеми хотелиери, споделяме едно наше виждане и мнение на туристи, които харесват Приморско. Целта на долуописаното не е да осмее някой, а напротив – да подтикне всеки хотелиер към промяна и по-добри практики, с които да дойдат и отличните резултати.

Грешки и препоръки:

Най-голямата грешка на повечето домакини на малки семейни къщи за гости, а и на големи хотели е, че реално очакват туристи, на които да предложат приветлива стая с отделна баня и тоалетна и това е. Да, ама не! Разбираемо е, че голяма част от стопаните няма как да предлагат ол инклузив, но дори малките жестове доставят „гъдел“ в душата на туриста. Сами можете да прецените как и какво бихте направили, като жест. Не лишавайте почиващите си от малки жествое. Споделете им къде са плажовете, ако не знаят, разкажете им за музея, за Бегликташ, все пак това е туристическия обект на годината за 2017-та година. Ако искате можете да използвате информацията, която сме подготвили за забележителностите в Приморско. Приморско има богата фолклорна програма и концерти ако не всеки ден, то през ден. Бъдете осведомени и споделяйте това с вашите гости. Съвсем скоро ще имате възможност да знаете какво и кога предстои от културния календар на Приморско за 2018-та година. Бъдете любезни и колкото и да е труден и дори непоносим на моменти летния сезон, не демонстрирайте лошо отношение пред гостите. Те са при вас, избрали са вашия хотел  и трябва да се представите добре, за да се върнат отново през следващото лято. Ако имате доволни клиенти, които са споделили и препоръчали вашата леглова база или ресторант, бъдете сигурни, че сте се представили отлично и продължавайте в същия дух. Има ги добрите практики и е сигурно, че те движат положително туризма по българското Черноморие.

Недопустимо:

Туроператорите, както всяка година, водят война кой е по-добър от другия, което е нормално. Не е нормално да възприемат, че бизнесът им е да превозят една купчина народ от точка А до точка Б и с това да се изчерпят задълженията им. Приморско притежава едни от най-дългите плажни ивици и нека не ставаме за смях с коментари по медиите, че от чадъри на плажа няма място за обикновенния турист. Бъдете възпитани и следете добрите практики, прилагайте и споделяйте, за да градите име.

За финал:

Бъдете, здрави, успешни и търпеливи за един по-добър летен сезон!

 

Очаквайте скоро II – част 

Коментари

Top